»Navdihnjeni z nacionalno kampanjo želimo ljudem poslati zelo pozitivno sporočilo s fotografijami, ki prinašajo podobe vnovičnih snidenj, sočasno pa namigniti tudi na frazo 'neželeni učinki', ki jo v povezavi s cepivi proti covidu-19 tako pogosto slišimo.«
»Anže Logar je s svojo kampanjo dokazal, kakšen je lahko domet desnice, če bi se odrekla svojega radikalizma.«
»Na njihove stiske že več mesecev opozarja tudi Sindikat novinarjev Slovenije, ki se tudi tokrat pridružuje podpori kampanji skupaj s številnimi drugimi prijatelji STA.«
»Ko smo preračunavali prihranke, ocenjujemo, da ta ponudba ni primerljiva s ponudbama, ki smo ju imeli v prvi in drugi kampanji in da bo prihranila zgolj manjšina potrošnikov.«
»Žal mi je, da je bilo igranje s strahom del te kampanje.«
»Nacionalna kampanja za promocijo lokalnih kmetijskih in živilskih proizvodov iz sektorja sadja stremi h krepitvi zavedanja o pomenu uživanja svežega sezonskega sadja, krepitvi zaupanja potrošnikov v sadje z znakom 'izbrana kakovost – Slovenija' ter spodbujanju porabe slovenskega sadja. S sloganom 'Najboljše imamo doma' želimo potrošnika spomniti, da imamo v Sloveniji veliko pestrost sadnih vrst visoke kakovosti, ki so dostopne celo leto.«
»To je eden od argumentov, ki ga Plenković uporablja takrat, ko hoče zaigrati na nacionalno noto.«
»Nehaj s tem!«
»S kampanjo, ki jo začenjamo danes, želimo vse deležnike opozoriti in spodbuditi k aktivnemu iskanju rešitev za kakovostno zdravstveno oskrbo v okviru javnega sistema za vse.«
»S saborsko večino bomo oblikovali vlado narodne rešitve in začeli na vso moč čistiti Avgijev hlev.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju